вторник, 11 февраля 2014 г.

Рефлексія модулів 1-2


        Почалося навчання , познайомились з програмой роботи. Інформаціїї богато. Модуль 1 допоміг мені обдумати власні цілі в навчанні у нашому проєкті. Я познайомилась з сайтом освітньої програми "інтел" і з сайтом допоміжних програм до тренінгу, електроним посібником курсу. Це добрі помічники в моему навчанні. Новим для себе я відкрила блог, який не так складно створювати. Тут я зможу записувати свої враження від навчання. Робота з модулем 2 допомогла мені проаналюзувати переваги використання методів проекту. З а допомогою методів проекту відбуваеться розвиток навичок мислення, підвищуеться мотивація до навчання, оскількі пов'язано з реальним життям учнів.
У проекті учні задіяні залежно від їхнього розвитку та стілю навчання. Я створила папку свого портфоліо, яке допоможе мені у виконанні мого проекту.
Є над чим працювати!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий